תשובה אחת
"תלך לישון בשלווה, הקדוש ברוך הוא יישאר ער."
"זה היה החושך של הלילה שגרם ליום להיראות כה בהיר."
"אדם צריך לשכוח מהכעס שלו לפני שהוא הולך לישון."
"כל שינת לילה היא סימן להתחלה חדשה שמחכה לך."
"זה היתרון של האנשים עם נדודי השינה. בשביל אנשים שהולכים לישון וקמים מוקדם תמיד יש תלונות על כך שהלילה קצר מידי, אבל בשביל אלו שלא נרדמו מלכתחילה הלילה יכול להרגיש כמו נצח."
"השמש מצוברחת עכשיו אבל הירח רוקד בשמחה."
"תוודא שאתה אסיר תודה לפני שאתה הולך לישון. המחשבות שלך עכשיו יקבעו את המצב של החלומות שלך."
"יש זמן למילים אבל יש גם זמן לשינה."
"בסוף היום תשמור על הנפש שלך אופטימית. מחר יום חדש וטוב יותר."
"מקווה שתחלום על דברים יפים ותקום בבוקר לגלות שהם אמיתיים."
"התאהבתי בכוכבים מספיק בשביל להיות חסרת פחד מהלילה."
"אל תגיד אף פעם שהחלומות הם חסרי תועלת, כי החיים הם חסרי תועלת אם אתה לא יכול לחלום."
"לישון זה נחמד, אתה שוכח מהכלל קצת זמן."
"השינה היא המדיטציה הטובה ביותר."
"אני אוהבת את החשיכה. בלעדיה לא היינו מבחינים בכוכבים."
"החיים תמיד מציעים לך הזדמנות נוספת. קוראים לזה המחר."
"הלילה יותר חי ועשיר בצבעים מאשר היום."
"איך נהיה מאוחר כל כך מוקדם?"
"תקום עם מטרה, תלך לישון עם תחושת סיפוק."
"החלומות שלך לא יעבדו אלא אם אתה כן."
"אי אפשר להעיר בן אדם שמעמיד פני ישן."
(מועתק מאתר)
לילה טוב❤
"זה היה החושך של הלילה שגרם ליום להיראות כה בהיר."
"אדם צריך לשכוח מהכעס שלו לפני שהוא הולך לישון."
"כל שינת לילה היא סימן להתחלה חדשה שמחכה לך."
"זה היתרון של האנשים עם נדודי השינה. בשביל אנשים שהולכים לישון וקמים מוקדם תמיד יש תלונות על כך שהלילה קצר מידי, אבל בשביל אלו שלא נרדמו מלכתחילה הלילה יכול להרגיש כמו נצח."
"השמש מצוברחת עכשיו אבל הירח רוקד בשמחה."
"תוודא שאתה אסיר תודה לפני שאתה הולך לישון. המחשבות שלך עכשיו יקבעו את המצב של החלומות שלך."
"יש זמן למילים אבל יש גם זמן לשינה."
"בסוף היום תשמור על הנפש שלך אופטימית. מחר יום חדש וטוב יותר."
"מקווה שתחלום על דברים יפים ותקום בבוקר לגלות שהם אמיתיים."
"התאהבתי בכוכבים מספיק בשביל להיות חסרת פחד מהלילה."
"אל תגיד אף פעם שהחלומות הם חסרי תועלת, כי החיים הם חסרי תועלת אם אתה לא יכול לחלום."
"לישון זה נחמד, אתה שוכח מהכלל קצת זמן."
"השינה היא המדיטציה הטובה ביותר."
"אני אוהבת את החשיכה. בלעדיה לא היינו מבחינים בכוכבים."
"החיים תמיד מציעים לך הזדמנות נוספת. קוראים לזה המחר."
"הלילה יותר חי ועשיר בצבעים מאשר היום."
"איך נהיה מאוחר כל כך מוקדם?"
"תקום עם מטרה, תלך לישון עם תחושת סיפוק."
"החלומות שלך לא יעבדו אלא אם אתה כן."
"אי אפשר להעיר בן אדם שמעמיד פני ישן."
(מועתק מאתר)
לילה טוב❤
באותו הנושא: