התחברות הרשמה

שאלה בנושא זריקת טסטוסטרון FtM ופוריות

אפשר להיכנס להריון בהפסקת הטיפול בטסטוסטרון גם אם לא נעשה הקפאת ביציות?

ואם לא ואני ארצה בעתיד ילד אבל לא עשיתי הקפאת ביציות , זה אפשרי עדיין לעשות? זה לא מאוחר מידי? אני לבנתיים קיבלתי רק זריקה אחת לבנתיים לא מזמן
10 באפריל 2021, 21:47
טסטוסטרוןפוריותftmהריוןהורמונים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
הזריקות של הבלוקרים ממש כואבות? והטסטוסטרון?
כמה זמן לוקח לזריקות טסטוסטרון של 125 מג להשפיע
זריקות- מה דעתכם בנושא??
האם פנימיה יכולה לאזור עליי להזריק טסטוסטרון או לסלק אותי על זה שאני מזריק טסטוסטרון?
למה עדיין חושבים שאני בת אם אני כבר אחרי הזריקה ה6 של הטסטוסטרון?
זריקת טסטוסטרון לטרנסים (FtM)- (פרטים בשאלה)
שכחתי מתי הזריקה האחרונה של הטסטוסטרון שלי היתה ואני צריך להזריק כל 3 שבועות מה לעשות?
טסטוסטרון זריקה (טרנס'נדר FtM) תוך כמה זמן בערך הקול אמור להשתנות?
היי יש לי שאלה בנושא היהדות אשמח אם אנשים שמבינים בנושא יענו לי
אני פוחד מזריקות, איך אני אזריק טסטוסטרון? אני טרנסג'נדר
עזרה בפיזיקה?? בנושא נפילה חופשית וזריקה אנכית