10 תשובות
של מה ?
זה כללי מדי,
זריקות לצורך בריאות או לצורך בוטוקס וניתוחים?
התכוונת לחיסונים? חיסונים זה חשוב וטמטום בעיניי שמתנגדים לזה.
שואל השאלה:
הקטע של הכאב... מפחדים???
אנונימית
פעם פחדתי ממש ברמה שלא יכלתי להתקרב למזרקים, אבל התגברתי על זה עם הזמן.
לא מפחדת.
אה כאב, לא כואב לי בכלל
אני מזריקה לעצמי 5 פעמים ביום אינסולין אז לא מפחדת בכלל
אבל כשעושים חיסון או בדיקת דם יש פחד
מוזר רצח
טראומה.