10 תשובות
של מה ?
זה כללי מדי,
זריקות לצורך בריאות או לצורך בוטוקס וניתוחים?
זריקות לצורך בריאות או לצורך בוטוקס וניתוחים?
התכוונת לחיסונים? חיסונים זה חשוב וטמטום בעיניי שמתנגדים לזה.
שואל השאלה:
הקטע של הכאב... מפחדים???
הקטע של הכאב... מפחדים???
אנונימית
איה
פעם פחדתי ממש ברמה שלא יכלתי להתקרב למזרקים, אבל התגברתי על זה עם הזמן.
לא מפחדת.
אה כאב, לא כואב לי בכלל
אני מזריקה לעצמי 5 פעמים ביום אינסולין אז לא מפחדת בכלל
אבל כשעושים חיסון או בדיקת דם יש פחד
מוזר רצח
אבל כשעושים חיסון או בדיקת דם יש פחד
מוזר רצח
טראומה.
באותו הנושא: