12 תשובות
תתחילי להתאמן ולחטב את הגוף
אל תדאגי יהיה טוב אבל תנסי אולי כרגע למצוא דברים אולי מהמידות ילדים ולא נשים ודברים עבים נגיד טופים עם פרווה או משהו זה ממש מחמיא לגוף...
תנסי לחשוב מה ישב לך טוב על הגוף
בהצלחה מהממת❤
כל אחת מתפתחת בזמן שלה, אין לך מה להתבאס מזה, באמת.
את יפה גם ככה וזה שאת עדיין לא התפתחת זה לא דבר רע בכלל.3>
אני לגמרי מבינה אותך אני בגיל 13 גם לא קיבלתי מחזור ולא הייתי מפותחת בכלל ואז ממש בסוף גיל 13 קיבלתי מחזור והתחלתי להתפתח וקצת יותר לגבוהה ואמנם הייתי ממש בין האחרונות בשכבה שלי שקיבלתי מחזור ותמיד רציתי לקבל כי כולן דיברו על זה אבל אז כשקיבלתי התחרטתי כי זה פשוט סיוט אז תשמחי מזה שעוד לא קיבלת ותהני מהתקופה הזאת כי התקופה של ההתפתחות האמיתית היא לא כזאת מהנה
אנונימית
מבינה אותך, גם לי לקח זמן להתפתח כל אחת מתפתחת בזמן שלה אל תתבאסי מזה.
את מהממת 3>
את מבינה שאת ילדה בת 13 כן? את לא חייבת להיות דוגמנית עם ציצי ענק ותחת ענק את בסך הכל ילדה, תחכי וכשתגדלי את תתפתחי עם הזמן ויכול להיות שאת תהיי יותר "שטוחה" משאר הבנות וגם זה בסדר ובסופו של דבר את תצטרכי ללמוד לקבל את עצמך איך שאת
אני די מבינה אותך , אני בת 15 ובערך בגיל שלך גם לא הייתי הכי מפותחת , וראיתי שחברות שלי או בנות מהשכבה שלי כן ואני לא וידעתי שחברות שלי קיבלו מחזור ואני לא , אז גם לא היה לי הכי הרבה בטחון לגבי זה , ואז קיבלתי מחזור יחסית יותר מאוחר מחברות שלי או בכללי (בגיל 14) והתחלתי קצת להתפתח יותר , אז מה שיש לי להגיד לך באמת אין לך מה לדאוג את רק בת 13 ויש לך עוד זמן , אני לא בטוחה עד איזה גיל אפשר להתפתח אבל יש לך עוד זמן , וחוץ מזה גם בגיל יותר מבוגר אפשר להתפתח . ומה שהכי חשוב זה לא להסתכל על הבנות האחרות , ברגע הזה תחשבי רק על עצמך , כל אחת מתפתחת בקצב שלה , יש כאלה בגיל שלך מפותחות יותר ויש כאלה פחות , וזה לגמרי לא אשמתך. אני מבטיחה לך שבקרוב תתחילי להתפתח וגם אם תיהי פחות מפותחת מהשאר תסתכלי על עצמך אני בטוחה שאת מהממת .
וחוץ מזה אין לך על מה לבקש סליחה זה בסדר לפרוק לפעמים , אבל מקווה שתרגישי יותר טוב (:
תשמעי , יש בנות שפשוט בבום מתחילות להתפתח- קרה לבת דודה שלי היא הייתה ממש שטוחה ובכיתה י היא פתאום התחילה לגבוה וגדל לה ממש החזה, היא גם קיבלה מחזור יחסית מאוחר. אז תקווי שזה מה שיקרה, אם זה לא יקרה אז את צריכה ללכת לעשות בדיקות לראות אם את צריכה לקחת ויטמינים לגוף וזה יזרז לך את הגדילה.
כרגע תתמקדי בלאכול בריא (עדיין מותר לך לאכול מה שאת רוצה פשוט לא להגזים ממש עם הכמויות ולאכול מסודר.)

מקווה שעזרתי לך.
שואל השאלה:
עשיתי בדיקת דם ואמרו לי שחסר לי ויטמין די ועכשיו אני לוקחת טיפות
זה יוסיף לי ויטמינים, זה יעזור?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
אוקיי כמה דברים..
בתור אחת די ממוצעת (טיפה מעל)
אני מרגישה לא כזה בנוח עם זה..
אני בגיל של בערך ואני לא הכי מרגישה בנוח ללכת עם טופים כי זה מרגיש לי כאילו אני אני איזה ז!נה או משהו
יש לי חברות שטוחות ולדעתי זה הרבה יותר נוח..
באמת, לדעתי זה גם יותר יפה כי זה כאילו יותר צנוע..
חוץ מזה כל הדוגמניות לא מפותחות כמעט בכלל
ואם את כן רוצה, יש לי מילה אחת בישבילך:
חלב.
אני מניחה שבגלל זה אני ככה
פשוט נגיד שאת אוכלת קורנפלקס שימי הרבה חלב ותשתי הכל, הרבה מוצרי חלב, מלא שוקו יוגורט מעדנים, כשאת מכינה נגיד שוקו/קפה (אני לא אוהבת קפה אני שותה שוקו כל הזמן)
אז שימי יחסית קצת מים והרבה חלב
זה ממש יעזור לך
חוץ מזה את יכולה להתאמן טיפה.. להתחטב, לתת צורה לגוף..
ותאמיני לי, הכל בסדר.
אין לך במה להתבייש. באמת.
את יכולה ללכת אולי לרופאת נשים וזה אולי יש לה כל מיניי דברים שאפשר לעשות..
בכל מקרה אני פה בפרטי❤
כל אחת מתפתחת בזמן שלה
הכל בסדר וזה טבעי❤