15 תשובות
או לבקש ממישהו יותר מבוגר שיעזור לך בזה אולי דוד או דודה או סתם חברה
שואל השאלה:
היא לא ... היא אמרה לי גם לא להתערב בזה והיא בוכה אני שומעת שלפעמים היא מתוסכלת
היא לא ... היא אמרה לי גם לא להתערב בזה והיא בוכה אני שומעת שלפעמים היא מתוסכלת
אנונימית
שואל השאלה:
אני אבקש עזרה מאבא שלי או מאחיות שלי
אני אבקש עזרה מאבא שלי או מאחיות שלי
אנונימית
אני חושב שכדי לך לפנות למישהו
שואל השאלה:
לקרוב משפחה או למי ?
לקרוב משפחה או למי ?
אנונימית
אי אפשר להתעלם פשוט ולהמשיך חייב לחתוך מזה ולהעיף אותה מהחיים של אמא שלך כבר
תפני למישהו שאת מכירה מספיק זמן וסומכת עליו וכדי שזה יהיה מישהו שמכיר את הסיטואציה ואת אמא שלך
תקשיבי אהובה אני מבינה את הדאגה שלך לאמא שלך אבל אני חושבת שכדאי שלא תתערבי לה יותר מדי, זה מאוד יפה מצידך שאת מייעצת לה ורוצה לעזור לה ותמשיכי כך... אבל אל תתערבי מעבר לזה כי זה עניין של אמא שלך.. אני חושבת שאמא שלך מחפשת חברה טובה עם נושאים משותפים, אולי תבקשי מאבא שלך לדבר איתה על זה? אולי היא תקשיב לו יותר? או שתנסי להגיד לה לא למהר לעזור לידידה שלה יותר מדי, שתנסה קודם להתחבר אליה לפני שהיא עושה למענה דברים... אני מבינה את הלב הטוב של אמא שלך ומניסיון הרבה אנשים מנצלים אחרים ואז נעלמים כשהשיגו את מבוקשם.
וכדאי*
שואל השאלה:
רפונזל ^ אני מנסה לא להתערב אבל היא אומרת לי לא להתערב , אני לא מתערבת לזמן מה ואז היא שואלת אותי שאלות על כל מיני דברים כמו: "היא הולכת לקפה עם ****" או כל מיני והיא אומרת מה היא לא יכולה להזמין אותי גם? ואז מה שקורה זה שהיא אומרת בעצמה שהיא מנצלת אותה בשביל חומר אישי של אמא שלי .... אבל אמא שלי לא יכולה להתגבר זה פוגע לה בלב והיא רגישה מאוד
רפונזל ^ אני מנסה לא להתערב אבל היא אומרת לי לא להתערב , אני לא מתערבת לזמן מה ואז היא שואלת אותי שאלות על כל מיני דברים כמו: "היא הולכת לקפה עם ****" או כל מיני והיא אומרת מה היא לא יכולה להזמין אותי גם? ואז מה שקורה זה שהיא אומרת בעצמה שהיא מנצלת אותה בשביל חומר אישי של אמא שלי .... אבל אמא שלי לא יכולה להתגבר זה פוגע לה בלב והיא רגישה מאוד
אנונימית
קודם כל תגידי לה שמגיע לה חברה טובה יותר ושכדאי שתנסה להתחבר למישהי אחרת, ושאת בטוחה שיש בנות שישמחו להיות בחברתה. ושנית אולי תציעי לה לבוא איתך לקפה? סתם כדי לעשות לה טוב על הלב ולבלות איתה..
שואל השאלה:
כעע אני גם תמיד מציעה לה לשחק איתי מונופול והיא דווקא רוצה (: רעיון טוב
כעע אני גם תמיד מציעה לה לשחק איתי מונופול והיא דווקא רוצה (: רעיון טוב
אנונימית
אני האמת חושב שהיא תעריך את זה מאוד למרות שאני לא מכיר אותה אבל אני מתאר לעצמי שאם יש לה לב טוב אז היא תעריך את זה מאוד
שואל השאלה:
אני מפחדת שאמא שלי תגלה על זה ותתחיל לבכות כי היא מאוד פגיעה אבל אני אחשוב על זה יש עוד אופציות?
אני מפחדת שאמא שלי תגלה על זה ותתחיל לבכות כי היא מאוד פגיעה אבל אני אחשוב על זה יש עוד אופציות?
אנונימית
ללכת להגיד לידידה הזאת שלה שתפסיק לנצל את אמא שלך ושתלך להתעסק אם מישהו אחר כי לא מגיע לאמא שלך כל זה
באותו הנושא: