זה לא ממש ריב כי רבנו מכות בצחוק ובטעות נתתי לה מכה יותר מדי חזקה , היא עשתה לי אותו דבר רק שלי זה לא כאב , אבל היא משמ התעצבנה לפי דעתי וביקשתי סליחה מלא פעמים וש לי רגשות אשם כי הכל בגללי , אנחנו תקועות באותו מקום עוד כמה ימים והיא חברה ממש טובה ואני רוצה להשלים , יש לכם דרכים לפתור את זה ( פנים מול פנים ) היא יודעת שהיו לי רגשות אשם ממש חזקים כי ניסיתי להחזיק את זה אבל בכיתי אתמול