8 תשובות
לא כדאי לך קראש, זה כזה מתסכל ברצינות
יא לוזר
שואל השאלה:
אני רוצה קראש בעיקר כדי לחשוב על מישהו/י (אני בי) ולא יודע סתם היה לי כיף בפעמים שהיה לי
אני רוצה קראש בעיקר כדי לחשוב על מישהו/י (אני בי) ולא יודע סתם היה לי כיף בפעמים שהיה לי
תאמין/י לי שלא בא לך קראש זה פאקינג מתסכל
בעיקרון זה בא בטבעי, וצריך לדעת כשנדלקים על מישהו
תתאהב בי זה יעזור
בעצם אם אתה בי פשוט תעשה בי כרצונך
לא כדאי לך
תגידי תודה שאין לך
תגידי תודה שאין לך
באותו הנושא: