8 תשובות
קרה לי כל כך הרבה,
תמשיכי הלאה זבל מי שלא מתייחס אלייך
תמשיכי הלאה זבל מי שלא מתייחס אלייך
פשוט תשאלי את עצמך אם את מוכנה לתת את כל כולך למישהו ולא לקבל חזרה..
את שווה יותר מזה
את שווה יותר מזה
תביני שהוא לא בשבילך ושמגיע לך טוב יותר , זה קשה אבל תנסי להבין את זה ולחשוב על דברים אחרים :)
היה לי קראש והוא יצא בפני כהומו
צריך להמשיך הלאה
צריך להמשיך הלאה
שואל השאלה:
אבל זה נורא קשה להמשיך הלאה...
ולא אני לא מוכנה לתת את כל כולי למישהו ולא לקבל חזרה אבל זה עדיין נורא עצוב לי וקשה כי אני נורא רוצה אותן
אבל זה נורא קשה להמשיך הלאה...
ולא אני לא מוכנה לתת את כל כולי למישהו ולא לקבל חזרה אבל זה עדיין נורא עצוב לי וקשה כי אני נורא רוצה אותן
אנונימית
זה ברור אבל מי שלא רוצה אותך לא שווה אותך , את לא צריכה להמשיך לרדוף אחרי מישהו שלא מעוניין בך , את באמת פשוט צריכה להבין שזה לא זה ושזה לא בשבילך , זה באמת קשה ואני מבינה אבל תנסי להיות עם אנשים אחרים , ואולי אפילו תתאהבי במישהו אחר שכן עושה לך טוב
אם לא אכפת לו ממך , סימן שאתם לא נועדתם להיות יחד אז הוא קראש אבל תבחרי משהו מתוך הגיון שיאהב אותך . איך תהיי מסוגלת לאהובציי שלא אוהב אותך
אני הייתי במצב שלך , ולא משנה כמה ניסו לשכנע אותי לרדת ממנו ושהוא לא טוב לי , פשוט הייתי עיוורת ולא שמתי לב למה קורה סביבי. כשאת מאוהבת זה כמו סם , את לא מודעת למה קורה סביבך , ואת תשימי לב רק אחרי שתתגברי עליו . כך שלא משנה מה נגיד , בתכלס זה לא ישפיע עליך .
הזמן יעשה את שלו , תנסי כמה שיותר להתרחק ממנו..
הזמן יעשה את שלו , תנסי כמה שיותר להתרחק ממנו..
באותו הנושא: