5 תשובות
תודה נעה
תודה יפתי
אנסה מחר
אני אנסה
שואל השאלה:
לא ניראלי כולם יתחברו ואני לא יודעת איך יצא לכם כי אין לנו אותו מיקרוגל אבל מקסימום אם זה עדין קשה שימי עוד 10 שניות ופשוט לכי הראש
שואל השאלה:
אה רגע ו20 שניות חח
ותגידו לי אהבתם