5 תשובות
תודה נעה
תודה יפתי
אנסה מחר
אנסה מחר
אני אנסה
שואל השאלה:
לא ניראלי כולם יתחברו ואני לא יודעת איך יצא לכם כי אין לנו אותו מיקרוגל אבל מקסימום אם זה עדין קשה שימי עוד 10 שניות ופשוט לכי הראש
לא ניראלי כולם יתחברו ואני לא יודעת איך יצא לכם כי אין לנו אותו מיקרוגל אבל מקסימום אם זה עדין קשה שימי עוד 10 שניות ופשוט לכי הראש
שואל השאלה:
אה רגע ו20 שניות חח
ותגידו לי אהבתם
אה רגע ו20 שניות חח
ותגידו לי אהבתם
באותו הנושא: