17 תשובות
ממש לא.
לכל בנאדם מגיע לחיות
אין בנאדם רע. יש בנאדם שרע לו
רק את
הם מעצבנים אבל לא אנשים רעים ובטח שלא מגיע להם למות
כן, נראה לי שרק את חושבת ככה .
מה שאת אומרת מוגזם מאוד
לא תפסיקו לומר את זה .
הם עכשיו נערים / נערות אולי שהם יגדלו הם יתפקחו ויבינו מה הם עשו חלאס וואי
אנונימית
ממש לא צריך לעשות את זה
מה יש לך את
לא.
לשום בן אדם לא מגיעה שואה ויש להם בדיוק את אותם הזכויות לחיות כמו שיש לך
תראי לא הייתי מגזימה אני חושבת אולי טיפולי המרה לפרחות וערסים שיהפכו להיות נורמלים אבל שואה פחות ובנושא אחר אנשים רעים תלוי מה הם עשו אבל מוות לאנסים
אנונימית
אני לא בעד לעשות להם הם רק מעצבנים אני לא ארצח אותן על זה אבל כן אנשים רעים שעושים רק רע אני בעד להרוג אין סיבה שימשיכו לחיות בכללי אנשים נותנים לחיים יותר מדי משמעות לדעתי
שואל השאלה:
לערסים ולפרחות אין חיים רעים
הם סתם רעים
אנונימית
שואל השאלה:
מינימום צריך לשים אותם בכלא
אנונימית
לא מכבד
אם אתה ערס רוב הסיכויים שלא באת מבית טוב לא יודע לגבי פרחות
לא מאחלים שואה לאף אדם...
שואל השאלה:
ערסים מסוגלים להרוג אתכם בלי להתחשב בכלל
אנונימית
לא
המקסימום שהם יכולים לעשות זה לומר לי "שתקי" וגם זה לא הולך להם משהו
לא.
כן אולי הם מעצבנים, הרבה מהם אנשים רעים, רובם מציקים, מדורדרים וכו'
אבל לאחל לבן אדם למות ושיעשו עליו שואה זה כבר מוגזם
מוגזם