6 תשובות
יאוו דיי ברוך דיין האמת
אני בוכה עכשו עוד יותר....
אני בוכה עכשו עוד יותר....
אנונימית
ממש מצטערת שסבא שלך נפטר, זה באמת מאוד קשה
משתתפת בצערך❤
משתתפת בצערך❤
רק אל תגידי שהוא היה ניצול שואה אני מתחנן...
זכרונו לברכה ❤
זכרונו לברכה ❤
אנונימי
משתתפת בצערך, הוא שומר עליך מלמעלה!
ברוך דיין האמת❤
תרגע תשתה מים תחשוב על הרגעים הכי יפים שלכם ביחד על מה שהוא עשה על כל הדברים הטובים בו, יכול להיות שזה מעלה את הגעגוע אבל ככה תזכר בכל הדברים. באיזה שהוא מקום זה מאוד משחרר. אני ממש משתתפת בצערך. ושיהיה רק שמחות❤
תרגע תשתה מים תחשוב על הרגעים הכי יפים שלכם ביחד על מה שהוא עשה על כל הדברים הטובים בו, יכול להיות שזה מעלה את הגעגוע אבל ככה תזכר בכל הדברים. באיזה שהוא מקום זה מאוד משחרר. אני ממש משתתפת בצערך. ושיהיה רק שמחות❤
גם סבתא ראבא שלי זל ניפטרה
ולפני שהיא ניפטרה היא אמרה לי בבית חולים
לשמור על אחי הקטן ולהפסיק להציק לו
אבל לפעמים הוא כל כך מעצבן אותי
שבאלי לשלוח אותו לאי בודד
ואז היא ניפטרה וזה שינה אותי לתמיד
היום אני כבר לא מציק לו
הוא מציק לי הגלגל היתהפך
כל הנשמות שהולכות מהעולם שומרות עלינו
הם רואות הכול מה אנחנו עושים
יבוא יום וגם אנחנו נגיע אליהם
דור אחרי דור תהיו חזקים אנשים !
תעריכו את מה שיש לכם
ותפסיקו כל הזמן להתעסק בטלפונים
משפחה זה דבר הכי חשוב שיש!!!!
אז לכו פאקינג תהיו איתם
אתם לא יכולים לדעת מתי היום האחרון
שלא תהיו ביחד (לא צוחק)
ולפני שהיא ניפטרה היא אמרה לי בבית חולים
לשמור על אחי הקטן ולהפסיק להציק לו
אבל לפעמים הוא כל כך מעצבן אותי
שבאלי לשלוח אותו לאי בודד
ואז היא ניפטרה וזה שינה אותי לתמיד
היום אני כבר לא מציק לו
הוא מציק לי הגלגל היתהפך
כל הנשמות שהולכות מהעולם שומרות עלינו
הם רואות הכול מה אנחנו עושים
יבוא יום וגם אנחנו נגיע אליהם
דור אחרי דור תהיו חזקים אנשים !
תעריכו את מה שיש לכם
ותפסיקו כל הזמן להתעסק בטלפונים
משפחה זה דבר הכי חשוב שיש!!!!
אז לכו פאקינג תהיו איתם
אתם לא יכולים לדעת מתי היום האחרון
שלא תהיו ביחד (לא צוחק)
באותו הנושא: