7 תשובות
מצטרף :)
את לא ראית את הכתב שלי
כנראה זה רק עניין של העתקה.
נסי לשנות אחיזה.
כנראה זה רק עניין של העתקה.
נסי לשנות אחיזה.
תתרגלי את הכתב שלך יותר תנסי לכתוב שוב ושוב את אותה אות עד שיוצא לך כמו שאת אוהבת וככה כל יום
אגב כתב בדרכ לא ניתן לשנות כי הוא בא עם מצב רוח ואישיות (:
אגב כתב בדרכ לא ניתן לשנות כי הוא בא עם מצב רוח ואישיות (:
וואי
תדפיסי דף של כתב יםה תשימי מעל דף וץנסי להעתיק כמה פעמים
עוד דרך
תכתבי לאט בכתב יפה ותנסי כמה וכמה פעמים
לי זה ממש עזר נגיד היה לי כתב ממש מכוער ועכשיו ישלי כתב דיי סבבה
אה ותשמרי על רווחים
תדפיסי דף של כתב יםה תשימי מעל דף וץנסי להעתיק כמה פעמים
עוד דרך
תכתבי לאט בכתב יפה ותנסי כמה וכמה פעמים
לי זה ממש עזר נגיד היה לי כתב ממש מכוער ועכשיו ישלי כתב דיי סבבה
אה ותשמרי על רווחים
שואל השאלה:
איזה יפהההההה באליי גםם
איזה יפהההההה באליי גםם
אנונימית
את לא ראית את שלי.
יש לי כתב כמו של ילדה בכיתה ב ואני בכיתה ז
יש לי כתב כמו של ילדה בכיתה ב ואני בכיתה ז
באותו הנושא: