11 תשובות
אין לצערנו
חובה
שואל השאלה:
תודה^ וכן, חייב להוסיף ;-;
אנונימי
אם אני נכנסת מהדפדפן אפשר להדליק דארק מוד
יש, באנדרואיד את/ה פשוט עושה דארק מוד בטלפון עצמו וזהו
אני מהאפליקציה^
שואל השאלה:
זה כן אבל מהטלפון זה מחרפן אותי
אנונימי
יש באנדרואיד אם את נכנסת דרך internet (הבראוזר של סמסונג)
שואל השאלה:
yonu משו ^
אני באנדרואיד על דארק מוד בטלפון וזה על לבן
אנונימי
שואל השאלה:
luna^
אין לי סמסונג יש לי שיאומי ;-;
אה ואני בן
אנונימי
אני מת yonu משו חחח
לא יודעת אני עשיתי את זה וזה אוטומטית עושה לי את האפליקציה בדארק מוד
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה :)
אנונימי
הדפדפן של סמסונג מדהים