11 תשובות
אין לצערנו
חובה
חובה
שואל השאלה:
תודה^ וכן, חייב להוסיף ;-;
תודה^ וכן, חייב להוסיף ;-;
אנונימי
אם אני נכנסת מהדפדפן אפשר להדליק דארק מוד
יש, באנדרואיד את/ה פשוט עושה דארק מוד בטלפון עצמו וזהו
אני מהאפליקציה^
אני מהאפליקציה^
שואל השאלה:
זה כן אבל מהטלפון זה מחרפן אותי
זה כן אבל מהטלפון זה מחרפן אותי
אנונימי
יש באנדרואיד אם את נכנסת דרך internet (הבראוזר של סמסונג)
שואל השאלה:
yonu משו ^
אני באנדרואיד על דארק מוד בטלפון וזה על לבן
yonu משו ^
אני באנדרואיד על דארק מוד בטלפון וזה על לבן
אנונימי
שואל השאלה:
luna^
אין לי סמסונג יש לי שיאומי ;-;
אה ואני בן
luna^
אין לי סמסונג יש לי שיאומי ;-;
אה ואני בן
אנונימי
אני מת yonu משו חחח
לא יודעת אני עשיתי את זה וזה אוטומטית עושה לי את האפליקציה בדארק מוד
לא יודעת אני עשיתי את זה וזה אוטומטית עושה לי את האפליקציה בדארק מוד
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה :)
סבבה תודה רבה :)
אנונימי
הדפדפן של סמסונג מדהים
באותו הנושא: