9 תשובות
אין דבר כזה דארק מווד בסטיפס. יש לי בפלאפון דארק מווד על הכל והסטיפס עדיין לבן-ירוק.
תכנסי דרך הדפדפן של הפלאפון ולא דרך כרום
^זה ממש לא קשור. גם אני דרך הפלאפון (אפליקציה) ולא הכרום.
לי יש שחור אני פשוט עשיתי את זה בהגדרות
רק דרך הדפדפן של הגלאקסי יש לי דארק מוד, דרך הכרום והאפליקציה לא.
אומייגאד, איזה מוזרר, אני נכנסת דרך הדפדפן של הגלאקסי וזה *לא עושה דארק מווד*, מעניין איך אצלך כן (וכן נכנסתי מהאינטרנט של הגלאקסי).
תעדכני גרסה לדפדפן, תוודאי שאת על מצב חשוך ותנסי שוב.
באותו הנושא: