8 תשובות
ואוו אוקיי כל פעם שראיתי אותו הלב שלי עצר לנשום כמה שניות והרגשתי בעננים אבל גם באותו זמן בגיהנום בגלל שהוא לא רוצה אותי על בטוח
הרגשה מדהימה אני מתגעגעת אליה
כל פעם שהיא שלחה לי הודעה הלב שלי היה על מאתיים וכשהקשר נגמר אני ממש הרגשתי את הלב שלי נקרע לשניים והדמעות כבר ירדו לבד
אנונימי
זה פשוט שאת רוצה להיות אם הבנאדם הזה כל הזמן, שקשה לך לראות את הפגמים שלו כי זה מרגיש כאילו הוא מושלם עבורך וכל דבר שהוא עושה כל כך מרשים ומהפנט
אנונימית
אני נמצא כרגע בזוגיות והפעם הראשונה שהתאהבתי. זאת הרגשה מדהימה. את הולכת לישון עם חיוך, קמה עם חיוך, מרגישה שיש לך מטרה בחיים ומרגישה שיש לך מישהו לסמוך עליו. יש גם הרבה עצב והרבה דרמה בזוגיות וזה נורמלי לגמרי וזה לוקח חלק בזה. בקיצור, זוגיות זה דבר מדהים ואני ממליץ לכל אחד ואחת להיכנס לזוגיות אחרי שהם מרגישים חיבור נפשי רציני לאותו הבן אדם.
פרפרים מכל התכתבות שלנו, כל פעם שהיה איתו איזה עניין הייתי לוקחת את זה הרבה יותר קשה מאם זה היה מישהו אחר, רק לשמוע את השם שלו היה מעלה לי חיוך, החיבוק שלו שווה את הכל, שיחה איתו או אפילו הקול שלו היו הדברים שהכי הרגיעו אותי כשהייתי במצב של לא לדבר עם אף אחד, כשרציתי לברוח מכולם הוא היה זה שבאתי אליו.. חושבת עליו לפני שאני הולכת לישון וישר כשאני קמה (בכללי 24/7), מדמיינת סיטואציות איתו כל הזמןן, כאילו כל דבר שאני עושה הוא נמצא לידי
מקווה שעזרתי
מקווה שעזרתי
אני לא עושה שום דבר בלי אהבת חיי הבלתי מעורערת ואם אנחנו לא מדברות בטלפון אז אני מדמיינת אותה איתי 24/7 והלב שלי על מתאיים כל פעם שאני חושבת עליה ואני רק רוצה שהיא תחבק אותי ותנשק אותי כל היום כי היא הדבר הכי מושלם שקיים ולא צריך לפקפק באהבה ההדדית שלנו כי אני שרופה כמו תחת של בבון ואני אתן הכל בשביל לעלות על רכבת צהובה בשבילהה
אנונימית
כל פעם שהוא שלח הודעה הלב דופק חזק וגם כשמישהו אחר שולח הודעה את מקווה שזה הוא
מוצאת את עצמך בוהה בטלפון ומחכה להודעה
כשמדברים זאת ההרגשה הכי טובה בעולם ולא בא לך להפסיק, לי אישית יצא להתכתב עם הבנאדם שעות על גבי שעות ולא הייתי מרגישה בזמן שעבר
מוצאת את עצמך בוהה בטלפון ומחכה להודעה
כשמדברים זאת ההרגשה הכי טובה בעולם ולא בא לך להפסיק, לי אישית יצא להתכתב עם הבנאדם שעות על גבי שעות ולא הייתי מרגישה בזמן שעבר
אנונימית
באותו הנושא: