התחברות
הרשמה
שאלה לאנשים שהתאהבו מעל לחצי שנה
איך הפסקתם להתאהב בו?
מה גרם לכך שהפסקתם?
4 במאי 2018, 23:25
התאהבות
תשובה אחת
ניתקתי קשר. בהתחלה בוכים, זה נורמלי. אבל את מבינה שאת צריכה להתקדם, ובעיקר הזמן עושה את שלו. את פשוט מעסיקה את עצמך בדברים אחרים.
ק
קֵיי לָאָב
באותו הנושא:
אתם מאלה שמתאהבים מהר או מאלה שלוקח להם זמן?
שאלה מופנית למי שהתאהב/נדלק על משתמש/ת מהאתר...
רק אותי מעצבנים אנשים שמדברים חצי עברית חצי אנגלית?
זה נכון שבשואה אנשים שהיו חצי יהודים חצי נוצרים הכריחו אותם לעבור עיקור או שהרגו אותם?
אם התאהבו בי דרך המחשב זה עדיין נחשב שהתאהבו בי?
מכירים סדרות שיש בהם זוג שמתאהב ואז הם רבים ואז יש ביניהם פלרטוטים כאלה?
שאלה לכל המאוהבים או לכאלה שהתאהבו בעבר
שאלה לבנות יש לחברה שלי יום הולדת ואני רוצה להפתיע אותה במיטה מה לעשות לה שהיא תאהב?
שאלה לכל המאוהבים או כאלה שהתאהבו בעבר
בן 18 ובת 14 וחצי זה בסדר? הוא בן דוד שלי אבל רק מצד של אבא והתאהבנו
יש סרט על שני אנשים שמתחלף להם המזל ומתאהבים בסוף, מישהו מכיר וזוכר מה השם שלו?