2 תשובות
זה יותר תלוי במחשב שלך מאשר במנוי
זה לא קשור אם זה פרוץ או לא אפטר אפקט זו תוכנה מאוד כבדה שאוכל ראמ כמו לא יודעת מה המהירות תגובה של התוכנה קשורה בכוח מעבד, כמות ראמ, איזה איכות שמת את התצוגה של הסרטון והגדרות התוכנה שאת יכולה לשנות ממליצה לך לחפש מידע באינטרנט על איך לעשות את האפטר מהיר יותר יש יצוצו המון דרכים תנסי כאלה שנראה לך שתצליחי לבצע בלי להסתבך למשל אני מצאתי לעצמי שכשאני מרנדרת סירטון מהאפטר כדי ללחוץ על קפסלוק ואז רק להתחיל את הרנדר ככה הסירטון שמופיע למעלה כזה לא זז כל פעם כשהרנדר מתבצע ואז כל כוח המעבד הולך על הרינדור ואל גם על שינוי הסירטון
באותו הנושא: