5 תשובות
כן
כן
כן עוד מעט מסיימים לצלם את זה
ולא קוראים לזה אפטר 3 קוראים לזה אחרי שנפלנו
ולא קוראים לזה אפטר 3 קוראים לזה אחרי שנפלנו
בדיוק אני בחלק 2
וחלק 2 עוד לא עלה לישראל בכלל או לנטפליקס
מקווה שיצא 3
וחלק 2 עוד לא עלה לישראל בכלל או לנטפליקס
מקווה שיצא 3
באמת עדיף שלא
באותו הנושא: