התחברות
הרשמה
הגיוני שיש לי osd ואין לי אובססיה לניקיון בכלל? אפילו ההפך יש לי אובססיה ללכלוך..
ונגיד לעלות ולרדת במדרגות.. אובססיה למין, מחשבות פולשניות וכזה כל בזמן להתעסק אבל מבחינת נקיון אני לא
5 באפריל 2021, 23:35
נקיון
אובססיות
OCD
3 תשובות
לא
n
none of your business
כן ברור או סי די לא קשור רק לנקיון
א
אני לא אמא שלך
הגיוני לגמרי, יש סוגים שונים של אוסידי והוא מתבטא בצורה אחרת אצל כל אחד.
H
Helvete
באותו הנושא:
זה הגיוני שנעלבתי מזה שחבר שלי אמר לי:"לא אכפת לי מיופי,בישול,ניקיון של חברה שלי.אכפת לי הכי שיהיה לה אופי טוב."
האם לאמא שלי יש אובססיה לניקיון?
טיפול באובססיות - איך מתגברים על אובססיה שנמשכת שנים רבות?
אם לבייביסיטר אני לוקחת 25 ולניקיון 30 והמשפחה רוצה את שתיהם זה הגיוני שאני יקח 35?
יש כאן כאלו עם חרדת ניקיון או אובססיה או רגישות יצר לניקיון בצורה קיצונית שיכולים לשתף איך הם מתמודדים עם זה
האם הגיוני שעצם זה שאסור לי לאהוב מישהי גרם לי לפתח אובססיה כלפיה?
זה הגיוני שלאחרונה יש לי אובססיה לקריאת ספרים?
זה נשמע לכם הגיוני שאני חולה ואני קורעת את עצמי ומנקה לפסח ואחותי הולכת לדייט והיא לא הזיזה אצבע בשביל הניקיונות לחג?
למישהו כאן יש ocd אובססיה לנקיון עצמי ? שטיפת ידיים / גועל מלעבור ליד פח ברחוב
עם עבדתי בניקיון מ11.40 עד 14.45 ולא סיימתי ושילם 150 ורוצה מחר שיסיים את מה שלא סיימתי חלון ו2 ארונות בלי תשלום הגיוני?
זה הגיוני שאני מחפשת רק עבודות בניקיון?אני חולה על ניקיון ומרגישה מסופקת