6 תשובות
כי בא להם(?)
שואל השאלה:
למה בא להם
למה בא להם
אנונימי
כי בא להם וכיף להם
כי זה כיף להם
שואל השאלה:
אבל תכלס עם כל העדכונים הם כבר הרסו את המשחק
אבל תכלס עם כל העדכונים הם כבר הרסו את המשחק
אנונימי
אבל הם אוהבים את זה שיעשו מה שבא להם
באותו הנושא: