6 תשובות
כי בא להם(?)
שואל השאלה:
למה בא להם
אנונימי
כי בא להם וכיף להם
כי זה כיף להם
שואל השאלה:
אבל תכלס עם כל העדכונים הם כבר הרסו את המשחק
אנונימי
אבל הם אוהבים את זה שיעשו מה שבא להם