10 תשובות
גם אני משחקת פורטנייט
אין להם מה לעשות בחיים
כי זה כיף
שאלה מעולה!!!
כי זה משחק סביר אבל בלי כל הטריירדים המשחק היה פי 100 יותר טוב
אני לא מוכר בסטיפס אבל בקהילת פורטנייט של אירופה כן אני משחק במשחק כי הוא כיף לי אני נהנה וכן אני משחק אגרסיבי כי זה הסטייל שלי במשחק הזה אין יותר טוב יש רק טרייהארד וזה לא נכון כל ההייט על המשחק או על אנשים שמשחקים זה נטו מאנשים שלא טובים במשחק אז הם מוציאים את השנאה הזאת על ילדים קטנים שבסך הכול משחקים משחק
גיימר אמיתי מכבד כל משחק
כי זה "ממכר" אותם, אני מתעב את המשחק אבל הם יכולים לשחק כל עוד הם לא מתחרמנים על סקין עוגיה.