7 תשובות
לא, זה לא יוריד ממעמדך אם את נחמדה יותר
ואם את יודעת שזה יעלה לה חיוך אז למה לא?! :)
ואם את יודעת שזה יעלה לה חיוך אז למה לא?! :)
שואל השאלה:
מה אפשר לרשום אז שיבינו שהיא לא חברה שלי ? היא רוצה שאני יצלם שאני איתה עושה משהו אצלה או אןכלת או משהו
מה אפשר לרשום אז שיבינו שהיא לא חברה שלי ? היא רוצה שאני יצלם שאני איתה עושה משהו אצלה או אןכלת או משהו
אנונימית
סתם תיוג שלה
או אם נגיד אתן מכינות אוכל אז לרשום משהו כמו, מכינות ארוחת צהריים/ערב,
אבל למה את כל כך לא רוצה שיחשבו שהיא חברה שלך? מה רע בזה? לא שופטת פשוט מנסה להבין, היא בת אדם בדיוק כמוך, וזה שהיא שונה ממך לא הופך אותה לפחות טובה ממך
או אם נגיד אתן מכינות אוכל אז לרשום משהו כמו, מכינות ארוחת צהריים/ערב,
אבל למה את כל כך לא רוצה שיחשבו שהיא חברה שלך? מה רע בזה? לא שופטת פשוט מנסה להבין, היא בת אדם בדיוק כמוך, וזה שהיא שונה ממך לא הופך אותה לפחות טובה ממך
את מגעילה
שואל השאלה:
מה הקשר אני תמיד משמחת איתה ומראה לה שאנחנו חברות בחיים לא העלבתי אותה ולי יש 18k עוקבים ולה 70 עם תמונה מוזרה אז כן זה מביך מה לעשות
מה הקשר אני תמיד משמחת איתה ומראה לה שאנחנו חברות בחיים לא העלבתי אותה ולי יש 18k עוקבים ולה 70 עם תמונה מוזרה אז כן זה מביך מה לעשות
אנונימית
מה... מה פדיחה בזה
לא פדיחה!
באותו הנושא: