10 תשובות
את לא חננה את יותר טובה מהם את חכמה ותגיעי למקומות מוצלחים את הממת ומושלמת בדרך שלך
היי כל עוד יש לך חברים ואת סבבה בלימודים אז לא צריך להיות בעיה
תמיד כשאת חושבת שלא רוצים אותך תחשבי שלמיכל מצוב יש חבר זה תמיד עוזר לי חחח
וזאת רק תקופה בחיים... בטוחה שהיא תעבור ושתרגישי טוב עם עצמך ועם החיים עצמם .
לול חוץ מזה גם לי אין חברים בואי נהיה חברות :)
היי היי תירגעי מי אמר שאף אחד לא ירצה?חחח דווקא אני מהסוג אנשיפ שמתחבר לאנשעם כמוך ואוהב תסוג האנשיפ האלה...בת כמה את?
תנסי להעלות לעצמך את הביטחון
לנסות להיפתח לעוד אנשים
אל תמעיטי בערך שלך ותאמיני בעצמך
תכירי אנשים
שואל השאלה:
אני בת 14
אנונימית
חוץ מזה עדיף להיות "חננה" עם אופי יפה ובלי חברים
מאשר להיות "מקובל" עם אופי דוחה וחברים מזוייפים(לא כולם שם מזוייפים אבל הרוב)
מוח אצה אין לי חברים ואני גרועה בלימודים מה זה אומר?
אנונימית
תכתבי לי בפרטי אני רוצה לעזור
לכי לפנימייה, סמכי עליי , משנה חיים
באותו הנושא: