10 תשובות
וואלה אדיוט גם כותב לך את הבולשיט הזה וגם דרך הודעה שמעי הציל אותל והפסיק לבזבז לך את הזמן מזה האפס הזה
היי, מצטערת שזה קרה, אבל אם מישהו עוזב אותך בגלל זה הוא לא שווה את זה ואת צריכה לדעת את זה. זה טוב גם שאת יודעת כבר מעכשיו, גם אם זה לא נראה ככה עכשיו. את עוד תמצאי מישהו טוב באמת בשבילך 3>
אנונימית
וואו, הוא חרא, לא נפרדים בהודעה, אף פעם, ובעיקר לא בגלל משהו מפגר כמו זה.
הסיבה שלן ממש לא טובה.
הוא כנראה לא היה האחד, אם ככה הוא מתנהג.
וואו איכ , תסנני פשוט ותמשיכי הלאה. זוגיות זה הדבר הכי לא קשור לחברים , אינני יכול להבין את החסרי שכל של היום. את באמת לא שווה אותו.
תרשמי לו טוב
מה? הוא באמת כתב "כי את יותר גבוה מחברים שלי" איזה הזוי.
שואל השאלה:
^אחד לאחד.
אנונימית
הוא סתם אידיוט זה היה תירוץ עלוב אני לא חושבת שבגלל זה הוא נפרד ממך כי זה מטומטם עם הוא נפרד ממך בגלל זה הוא ממש מפגר וכאילו זה לא שאת יותר גבוהה ממנו את כולה יותר גבוהה מחברים שלו מה זה אמור לעניין אותו
באמת שזה לטובתך
חתיכת אפס מגיע לך יותר טוב