15 תשובות
זה ממש ילדותי ואין שום סיבה להיפרד בגלל זה, זה בסך הכל חברים שלו ועוד שהוא עשה את בהודעה אז בכלל, תנסי לא לחשוב על זה ובאמת שהוא לא שווה אותך, אם את רוצה את מוזמנת לפנות אלי בפרטי :)
תכתבי לו מצחיק שהזוגיות שלנו נמדדת על פי גובה או בגלל חברים שלך.
בתכלס הוא עשה לך טובה, לא מגיע לך אחד כזה.
בתכלס הוא עשה לך טובה, לא מגיע לך אחד כזה.
אני חושבת שזה סתם תירוץ בשביל להיפרד.
קודם כל אל תפגעי הוא זה שהפסיד אותך. ועוד נפרד ממך בווצאפ!!
תכתבי לו בדיוק כמו שכתבת למעלה שזאת לא סיבה להיפרד ואם הוא כלכך רוצה למצוא תירוץ להיפרד שיעשה את זה לפחות יותר טוב ותוסיפי בהצלחה בהמשך או משהו כזה.
קודם כל אל תפגעי הוא זה שהפסיד אותך. ועוד נפרד ממך בווצאפ!!
תכתבי לו בדיוק כמו שכתבת למעלה שזאת לא סיבה להיפרד ואם הוא כלכך רוצה למצוא תירוץ להיפרד שיעשה את זה לפחות יותר טוב ותוסיפי בהצלחה בהמשך או משהו כזה.
וואו איזה אפס
קודם כל מצטערת בישבילך אחותי..
דבר שני אני בטוחה שזאת לא הסיבה באמת
אין שום סיבה שהוא יהרוס זוגיות בגלל גובה ובטח ובטח שמדובר רק על החברים שלו!
אין לי מושג מה הייתי רושמת אבל מקווה ומחזיקה אצבעות שתימצאי מישהו ששווה אותך
בהצלחה❤אני פה להכל
קודם כל מצטערת בישבילך אחותי..
דבר שני אני בטוחה שזאת לא הסיבה באמת
אין שום סיבה שהוא יהרוס זוגיות בגלל גובה ובטח ובטח שמדובר רק על החברים שלו!
אין לי מושג מה הייתי רושמת אבל מקווה ומחזיקה אצבעות שתימצאי מישהו ששווה אותך
בהצלחה❤אני פה להכל
זה ספאם
למה שמישהו היפרד ממישהי בגלל שהיא גבוהה מחברים שלו זה מטומטם
ונגיד וזה לא ספאם הוא סתם זבל
למה שמישהו היפרד ממישהי בגלל שהיא גבוהה מחברים שלו זה מטומטם
ונגיד וזה לא ספאם הוא סתם זבל
זו ממש לא סיבה לדעתי, כנראה יש משהו אחר שמפריע לו ולא זה, תבקשי ממנו לדבר פנים מול פנים את ישר תראי משהו מוזר בפנים שלו.
את יודעת
אפילו שלא אמרת בן כמה הוא , אני יודעת שהוא מתחת לגיל 18
למה? כי בגיל הזה אנחנו לא בוגרים מספיק למערכת יחסים.
הבחור כאן, הוא בטוח נער ונערים בדרך הכלל מושפעים מהסביבה ולא מעוניינים לקשר טווח ארוך
גם לפעמים לגביי נערות
זה גיל לא מוכן, אתם לא מוכנים לאהבה
אהבה זה לא דבר פשוט
יש לזה משמעות ובגיל הנוער קשה להבין אותה.
הוא דפוק וילדותי כי הוא ילד. נקודה.
אני מציעה לך להמשיך הלאה ולהבין שזה לא האחד שלך ולהבין שזוגיות אמיתית היא מעל גיל 18
לא אכפת לי מהמינוסים
אני אומרת את דעתי הכנה.
אפילו שלא אמרת בן כמה הוא , אני יודעת שהוא מתחת לגיל 18
למה? כי בגיל הזה אנחנו לא בוגרים מספיק למערכת יחסים.
הבחור כאן, הוא בטוח נער ונערים בדרך הכלל מושפעים מהסביבה ולא מעוניינים לקשר טווח ארוך
גם לפעמים לגביי נערות
זה גיל לא מוכן, אתם לא מוכנים לאהבה
אהבה זה לא דבר פשוט
יש לזה משמעות ובגיל הנוער קשה להבין אותה.
הוא דפוק וילדותי כי הוא ילד. נקודה.
אני מציעה לך להמשיך הלאה ולהבין שזה לא האחד שלך ולהבין שזוגיות אמיתית היא מעל גיל 18
לא אכפת לי מהמינוסים
אני אומרת את דעתי הכנה.
זו ההגדרה לבחור שהוא באמת אפס מאופס, אני מצטער לשמוע אהובה, תהי חזקה ואל תחזרי לקשר איתו
הוא לא שווה את זה
עם גבר כזה ילדותי עדיף לך לא להיות
כנראה הוא גם עדיין צעיר וטיפש שזה מה שמעניין אותו
כנראה הוא סתם ילד מושפע או שהוא נפרד ממך בגלל סיבה אחרת
כנראה הוא גם עדיין צעיר וטיפש שזה מה שמעניין אותו
כנראה הוא סתם ילד מושפע או שהוא נפרד ממך בגלל סיבה אחרת
תקשיבי כנראה יש לו משהו אחר והוא פשוט פחדן מדי כדי להגיד את זה אז עכשיו השאלה שלי היא כזאת את רוצה לצאת עם טמבל פחדן?
וואו אני יודע שזה באסה וכמה חרא שזה קרה ותיקחי בחשבון שלא הית רוצה להיות עם מישהו שלא אוהב אותך בטח בגלל סיבה כל כך אידיוטית והוא גם כזה אפס שזה בגלל הגובה שלך
שואל השאלה:
הוא בן 17 ואני 16.
הוא בן 17 ואני 16.
אנונימית
דפוק
ידעתי^^^ :)
באותו הנושא: