7 תשובות
שואל השאלה:
ונעה קירל עושה את זה רק בשביל לקבל חשיפה. היא לא באמת תומכת בשחורים לא ראיתי אותה כותבת משהו בזמן שהיו את ההפגנות באמריקה
ופעם בתחילת הקריירה שלה היא השוותה בין אתיופים לערבים
אנונימית
מה הפאקינג קשר
היא לא מנסה לחקות אף אחד - ככה הלבישו אותה וסידרו אותה
וחוץ מזה שזה מחמיא לה ברמות
שואל השאלה:
^ זה נקרא חיקוי
ואם את עוקבת אחרי דפים של נשים אפרו אמריקאיות דפים של צמות תראי שם יש הרבה תמונות ככה עם רסטות או צמות בתסרוקת הזאת ובפוזה הזאת
גם לביונסה וריהאנה יש תמונות כאלה
אנונימית
האמת שלא יצא לי לראות אותה מחקה אותן או משהו .. זה כנראה סתם השראה מהתרבות ,כמו שלוקחים השראה מכל תרבות שזה מגיע לאופנה
אין לי אינסטגרם אז אני לא בקיאה בזה ..
אבל אני יודעת קצת על התרבות הזאת..
יכול להיות שאת צודקת אבל היא בכללי רודפת פרסום
מה אכפת לך
שתעשה מה שבא לה.
התייאשתי ממנה קשות