4 תשובות
בעיניי לבנים יפה נזם
ולבנות מושלם ספטום.
ולבנות מושלם ספטום.
הכאב משתנה אצל כל אחת.
בעיניי נזם יותר יפה.
בעיניי נזם יותר יפה.
תעשי נזם
הכי יפה
הכי יפה
אם את רוצה משהו עדין נראלי עדיף נזם. וגם ספטום נראה הרבה יותר מציק כזה כשנושמים לא יודעת
באותו הנושא: