11 תשובות
הוא לא נורא.
מקסימום את תמיד יכולה לעשות קאבר.
מקסימום את תמיד יכולה לעשות קאבר.
אני בספק שזה שלך
אבל אם כן זה יפיפה
אבל אם כן זה יפיפה
הוא יפהה
לא בכלל לא שמים לב זה קטן כמו כוס מים עם לימון
נחמד.. אבל אם את לא אוהבת את הקעקוע יש לייזר שמוריד
ייפ.
צריכים לעשות חוק שמחייב מקעקעים לעשות בדיקת ינשוף ללוקוחות, ואם מישהו שיכור לא לעשות לו כלום.
צריכים לעשות חוק שמחייב מקעקעים לעשות בדיקת ינשוף ללוקוחות, ואם מישהו שיכור לא לעשות לו כלום.
לא משהו
לא נורא דווקא נחמד
זה מדהים. מדהים. מדהים. מדהים.
ואוו זה יפה
דווקא לא כזה נורא הוא נחמד כזה
באותו הנושא: