5 תשובות
מאמינה שהם ישכחו את זה
וזה טבעי שאדם משתכר ומתנהג ככה
תהיי רגועה
אוי נו הכל טוב קורה להבא אל תשתי ככה
פשוט תלמדי מזה לקח, לגבי האנשים תפני אליהם אחד אחד ותאמרי שלא התכוונת שלא שמת לב למעשים שלך.
תגידי להם שהיית שיכורה ושזו לא היה בשליטתך מה שעשית
ואם הם לא מוכנים להקשיב ולהמשיך לחשוב ככה אז הם חארות
שואל השאלה:
זה לא מוזר שאני אשלח להם הודעה? מרגיש לי שאני רוצה לסגור מעגל אבל ראיתי אותם איזה פעמיים בחיים שלי ובשתי הפעמים הייתי שיכורה ונמרחתי גם עליהם
אנונימית
זו הפואנטה של להיות שיכורה . לעשות את מה שלא היית עושה .. לצחוק משטוית להנות פשוט . זו גם לא אשמתך . אני בטוחה שהם ישכחו גם