8 תשובות
לא וזה לא נראה טעים מה יש לך
יש לזה טעם של משהו שהיה בים (באופן מפתיע...), כלומר טעם של דג, אבל דג של מים מלוחים.
המרקם שונה לגמרי, די צמיגי.
לא מתאים לכל אחד.
זה מזכיר קצת עוף בטעם עם מרקם קצת יותר קשה כזה וזה פשוט הכל פירות ים וזה אני לא אוכלת כשר ואני לא כזה מתה על זה
כןן טעים מאוד
אני לא יןדעת לאמר לך מה הטעם של זה
שואל השאלה:
יש לזה טעם של עוף??
זה שמוני כזה?
שואל השאלה:
כאילו כזה חי וראוים את הצרוה השלמה זה נראה דוחה.
אבל הלובסטרים נראים טעימים כשהם מוגשים בצלחת
לא מתקרבת לשרימפס, עם כל הכבוד, בבקשה שני מטר ממני
כן וזה סופר טעים