12 תשובות
כן
זה לא פתטי, ילדים בני שש לא יודעים מתי לעצור אז הגיוני לגמרי
ומקווה שלא יהיה לך סימן כחול שיט
לא גם לי קרה
לא פתטי בכלל, כואב לך זה לגיטימי.
אני בת 15 ובכיתי השבוע ממכות שאח שלי הקטן נתן לי כי זה כאב ולא יכלתי לעצור את הדמעות.
הכל טוב.
כן, פתטי אולי זה לא המילה בהכרח אבל קצת
תאמין לי הבני 4 האלו כל כך שטניים
אם זה כואב אז ברור שזה בסדר
כל עוד הוא לא נתן לך לביצים אין סיבה לבכות
אנונימי
כל הילדים שטניים
לאא הכל טוב
כן גם לי קרה
סלמון זה שמקסי