4 תשובות
כי לבנים קשה במשחקי אגו , יש להם אגו גבוה
או שהם לא בנויים לזה ואין להם כוח לזה ומחפשים משהו קל
או שהם פשוט בתקופה שהם לא רוצים בכלל ילדות טובות
או שהם פשוט בתקופה שהם לא רוצים בכלל ילדות טובות
כי את מציקה
"ילדה טובה" תיקח את כל הדבר הזה של אהבה וזוגיות ברצינות.
יש בחורים שרוצים זורם ובלי יותר מדי שאלות ומחויבות.
אז הם מתחפפים ברגע שהם מבינים שזה יותר מורכב מסקס ולכתוב לילה טוב עם לב.
יש בחורים שרוצים זורם ובלי יותר מדי שאלות ומחויבות.
אז הם מתחפפים ברגע שהם מבינים שזה יותר מורכב מסקס ולכתוב לילה טוב עם לב.
אנונימית
באותו הנושא: