6 תשובות
לדעתי זה לא בסדר,
ובתור צמחונית מאז מגיל 10 מעולם לא נכנסתי למישהו לצלחת כמו שאני לא הייתי רוצה שיכנסו לי לצלחת.
ובתור צמחונית מאז מגיל 10 מעולם לא נכנסתי למישהו לצלחת כמו שאני לא הייתי רוצה שיכנסו לי לצלחת.
כי לפי דעתם זה פשע ואסור לעשות פשעים (רק אומרת אני לא צימחונית)
אני צימחונית כבר כמה חודשים ואני לא חושבת ככה וכמובן שאני לא נכנסת והכנס לצלחת של אנשים
את תומכת בזוועות. תסכלי למציאות בעיניים ואז תביני. כל עוד לא ההסתכלת לעולם לא תביני את זה.
שואל השאלה:
מה?
מה?
אנונימית
תראי במה את לוקחת חלק.
באותו הנושא: