התחברות
הרשמה
אני במוד להכיר אנשים
יש לכם אתרי היכרויות לנערים
אני בת 14
2 באפריל 2021, 00:20
מצב רוח
2 תשובות
רוצה לדבר איתי בפרטי??
א
אנונימיתתתתתת55
שואל השאלה:
סבבה
מ
מה קורה אנשיםםם
באותו הנושא:
אתם במוד של לדבר עם אנשים חדשים בתקופה הזאתי?
אנשים מרגישה אבודה ובמצוקה אני בוכה פה מה לעשות ואני לא במוד של לראות סדרה
היום אני במצב רוח טוב חחח במוד של לעזור לאנשים ולתת עצות וכאלה..
אנשים עם אייפון - יש לכם דארק מוד או את הרגיל?
מוד זה כאילו מצב כמו שאנשים אומרים אני במוד עצוב ?
למה כולם נמצאים בבאסה כל היום ונמצאים במוד מעצבן? בואו נעשה את זה אישי יותר למה אתם במוד כזה?
זו רק אני? או שבזמן האחרון יותר ויותר אנשים מודעים למצב של העולם ויותר במוד של "save the world" ??
לא למחוק אני במוד של לעזור לאנשים!❤
טוב אני במוד לפרגן לאנשים
אני לא יודעת לעניין אנשים ולא תמיד במוד לזה אבל אני חברה אמיתית שבחיים לא תשאיר חברה לבד...(המשך בפירוט)
תמיד עניין אותי לדעת,יש עוד אנשים שמאז שנה כל שהיא בחיים שלהם הם נהייו במוד ממש חרא?