7 תשובות
תקשיבי, את לא עושה שום דבר לא נכון, את בסדר גמור. מי שלא רוצה להיות חבר שלך הפסד שלו בלבד! יש כאלה שפשוט לוקח להם טיפה יותר זמן להתחבר אל אחרים וזה בסדר, אני בטוחה ומקווה בכך שעוד כמה זמן את תכירי חברים חדשים שיהיו שם בשבילך לא משנה מה קורה, אם את צריכה משהו או סתם בא לך לדבר תרשמי לי ❤
גם אני עם התחושה הזאת
אין לי אף אחד
חוץ מלהציע לך להיות חברה שלי אין לי ממש מה להגיד כי גם לי אין ממש חברים...:(
בת כמה את?
אנונימית
שואל השאלה:
בת 21
אנונימית
אני מניחה שבלימודים תכירי חברים חדשים...
זה נשמע לי שאת טיפה סוגרת את עצמך בזה שאת פוסלת את עצמך ראשונה
אנונימית
שואל השאלה:
כבר הייתי בבית ספר והיו לי חברים שם אבל הם כבר לא שמרו על קשר אחרי כמה זמן כי התחברו לאחרים ולא מספיק עניינתי אותם כדי שישארו, בנאמנות ועצות ואכפתיות יש לי את זה אבל בשיחות ועניין פחות ואכפת להם יותר ממי שמצליח לשעשע ולעניין אותם.
אנונימית