התחברות הרשמה

מה זה אומר שהמוסד לא מתוקצב? שאני לא יכולה להשתמש בו בפקדון הצבאי שלי?

1 באפריל 2021, 19:27
חיילים משוחרריםפיקדוןחיילים    
תשובה אחת
שואל השאלה:
מעניין בגלל מי... קיצר אי אפשר להשתמש בו בפיקדון
אנונימית
באותו הנושא:
איך אני יכולה לעבוד במוסד ?
אני לא מסוגל לעבוד זה אומר שכל החיים אני אחיה בעוני או תחת מוסד כל שהוא?
מוסדות לימוד שונים או מוסדות לימוד שונות?
מה אתם אומרים על מועדון המוסד?
איפה אני יכולה לראות את הסרט "המוסד"?
מה אתם אומרים על הסרט המוסד?
יש לי חלום לעבוד במוסד או בשבכ, איך אני יכולה לממש אותו?
שלחו באיזשהי קבוצה הצעה לאודישן ואז היה כתוב בסוף "הסרט מתוקצב לשחקנים" מה זה אומר? אוצר המילים שלי לא כל כך גבוה בעברית
חברה שלי במוסד לעבריינים צעירים אני יכולה לבקר אותה?
איך אני יכולה להפוך לסוכנת מוסד?
המוסד שמדברים עליו ברשימה השחורה, הם מתכוונים למוסד של ישראל?