6 תשובות
כלום, תלוי לאן ובמצב רוח שלי.
אני יכולה לעשות פול פייס ואני יכולה רק לסדר גבות.
אני יכולה לעשות פול פייס ואני יכולה רק לסדר גבות.
מסקרה וכשיש לי רצון לחיות אני עושה אייליינר
שחור בעיניים וזהו
תלוי לאן אני הולכת כאילו למקומות מסויימים אני אשים מסקרה ואיילינר
או מסקרה ועיפרון שחור
ולמקומות אחרים אני אשים עיפרון גם על הלמעלה של העין...
אבל לא מוגזם מידי וזה גם תלוי בכמה כוח יש לי
תלוי לאן אני הולכת כאילו למקומות מסויימים אני אשים מסקרה ואיילינר
או מסקרה ועיפרון שחור
ולמקומות אחרים אני אשים עיפרון גם על הלמעלה של העין...
אבל לא מוגזם מידי וזה גם תלוי בכמה כוח יש לי
בגלל ששמים מסיכות אני לא מתעסקת בחלק שלמטה אז אני עושה מעגל ריסים ושמה מסקרה מסדרת גבות וזהו בערך
אנונימית
מסקרה, קונסילר על חצקונים, גל גבות שקוף ושפתון לחות
גבות מציירת ומסרקת עדין
קונסילר מתחת לעיניים מקבעת כמובן
ריסים בקצה של העין
נמשים
ברונזר יבש וסומק
ולפעמים היילייטר
קונסילר מתחת לעיניים מקבעת כמובן
ריסים בקצה של העין
נמשים
ברונזר יבש וסומק
ולפעמים היילייטר
באותו הנושא: