10 תשובות
קצת מסקרה
חבר שלי לא אוהב שאני עם איפור
חבר שלי לא אוהב שאני עם איפור
אייליינר (לפעמים)
מסקרה,
שפתון עדין,
סומק.
מסקרה,
שפתון עדין,
סומק.
תאמת ששום איפור
אין לי סבלנות לזה
פעם היית שמה מייקאפ , ושפתון שקוף, ומאסקרה
אין לי סבלנות לזה
פעם היית שמה מייקאפ , ושפתון שקוף, ומאסקרה
אנונימית
מסקרה, איילנר, סומק.
לפעמים שמה מסקרה, לפעמים שמה רק קצת קונסילר על האזור הכהה מתחת לעיניים אם לא ישנתי בלילה לפני ככ..לרוב מסרקת את הגבות כל יום וזהו
מעגל ריסים, מסקרה , קונסילר, לפעמים פודרה ושפתון שקוף
מסקרה, ג'ל לגבות, שפתון נגד יובש עם קצת צבע, שימר וכמובן מייקאפ ופודרה כי ישלי עור שהשם ישמור
וואי סוף סוף שאלה שהולכת נגד המוסכמה החברתיתת חיכיתי לזה. ולגבי השאלה אני פשוט שמה איליינר אודם קונסילר וסומק
שמה רק מסקרה ולפעמים
מסקרה ושפתון, לא מעבר
באותו הנושא: