5 תשובות
פותר את זה.
יש מישהו מבני המשפחה/חברים שיש להם כלב?
יש מישהו מבני המשפחה/חברים שיש להם כלב?
שואל השאלה:
אני על הרצף האוטיסטי אבל
אני על הרצף האוטיסטי אבל
אנונימי
מצטרפת
גם אני ככה, רק מלמדיין אחד עומד לידי אני רועדת ומרגישה שאני נחנקת
אני לא יודעת באיזו רמה הפחד שלך, אבל אני חושבת שהכי נכון זה להתמודד עם זה איך שזה, פשוט לעמוד מול כלב קטן, קשור! כדי שתרגיש הכי בטוח ומוגן שיש, ולאט לאט תתקרב עד שתהיה הכי קרוב שאתה יכול, וקח את זה בהכי לאט שלך.. עד שיהיה לך אומץ לשלוח אליו את היד, ולגעת בו, ממש לגעת אפילו נגיעה מהירה עם האצבע. ואם זה ממש קשה אפילו רק תסתכל עליו אבל באמת מקרוב. תחווה את התחושה הזו של כלב שמסתובב לידך, תן לו לזוז ןלהתקרב כשאתה עומד במרחק מסויים שבו הוא לא יוכל לגעת בך כדי שתוכל להיות רגוע
ואל תפחד לבקש עזרה ממשפחה וחברים שיעמדו לידך כשאתה מתקרב אליו.. שאפילו יגעו בו מולך, יחבקו אותו, זה ייתן לך תחושת ביטחון ויוריד את המתח
אחרי שנוגעים אני בטוחה שמבינים שזה לא נןרא כמו שזה נראה מהצד והפחד הוא פשוט מהלא מודע ומהלחץ ממגע עם יצור חי שאתה לא מכיר איך זה מרגיש כשכן נוגעים בו ואיך מתנהלים איתו..
בכל מקרה אני לא יודעת אם זה באמת אפקטיבי בשבילך, כי אני בעצמי לא מסוגלת לקחת וליישם את העצה הזו, אבל אולי לך זה כן יעזור ותהיה אמיץ מספיק כדי להלחם בזה
ותזכןר שאתה לא חייב לגעת בכלב ויש לך את כל הזמן בשביל זה, ללמוד, להכיל ולהתגבר על הפחד, אז אל תהיה לחוץ על עצמך בגלל שאתה מפחד
מאמינה בך!
אני לא יודעת באיזו רמה הפחד שלך, אבל אני חושבת שהכי נכון זה להתמודד עם זה איך שזה, פשוט לעמוד מול כלב קטן, קשור! כדי שתרגיש הכי בטוח ומוגן שיש, ולאט לאט תתקרב עד שתהיה הכי קרוב שאתה יכול, וקח את זה בהכי לאט שלך.. עד שיהיה לך אומץ לשלוח אליו את היד, ולגעת בו, ממש לגעת אפילו נגיעה מהירה עם האצבע. ואם זה ממש קשה אפילו רק תסתכל עליו אבל באמת מקרוב. תחווה את התחושה הזו של כלב שמסתובב לידך, תן לו לזוז ןלהתקרב כשאתה עומד במרחק מסויים שבו הוא לא יוכל לגעת בך כדי שתוכל להיות רגוע
ואל תפחד לבקש עזרה ממשפחה וחברים שיעמדו לידך כשאתה מתקרב אליו.. שאפילו יגעו בו מולך, יחבקו אותו, זה ייתן לך תחושת ביטחון ויוריד את המתח
אחרי שנוגעים אני בטוחה שמבינים שזה לא נןרא כמו שזה נראה מהצד והפחד הוא פשוט מהלא מודע ומהלחץ ממגע עם יצור חי שאתה לא מכיר איך זה מרגיש כשכן נוגעים בו ואיך מתנהלים איתו..
בכל מקרה אני לא יודעת אם זה באמת אפקטיבי בשבילך, כי אני בעצמי לא מסוגלת לקחת וליישם את העצה הזו, אבל אולי לך זה כן יעזור ותהיה אמיץ מספיק כדי להלחם בזה
ותזכןר שאתה לא חייב לגעת בכלב ויש לך את כל הזמן בשביל זה, ללמוד, להכיל ולהתגבר על הפחד, אז אל תהיה לחוץ על עצמך בגלל שאתה מפחד
מאמינה בך!
אח של חברה שלי לפני כמה שנים גם פחד ואני זוכרת שהיא אמרה לי שיש איזה משהו שהוא הלך אליו ושם הוא עם כלב קבוע ומנהל תוך כדי שיחה עם מישהי בזמן שהוא עם הכלב ובסוף הקורס הזה הוא לא פחד יותר
באותו הנושא: