13 תשובות
אולי עדיף לך למסור אותו למקום עד שאמא שלך תרגע קצת ותדברו על זה, עדיף שגם לכלב אהיה הכי טוב שאפשר וכל זה
אל תקרבי אותו אליה, תהיי איתו בחדר שלך ותלמדי אותו לא לצאת, ותגידי לה לא להתקרב לחדר שלך
שואל השאלה:
אני לא רוצה למסור אותו, נקשרתי אליו הוא אהבת חיי, כל היום אני רק חושבת עליו הוא כל החיים שלי!! זה בסהכ כלב הוא לא דורש ככ הרבה והוא נותן ככ הרבה אהבה אבל היא לא מפסיקה לכעוס ולהתעצבן עליו
אנונימית
תקשיבי אז אולי באמת כדי שפשוט תרחישי אותו ממנה, תוציאי אותו לטיולים מתי שאת רואה שאמא דלך מתחילה להתעצבן עליו, שימי את המיטה שלו בחדר שלך, ופשוט שלא תתקרב אליו
אל תמסרי אותו. חיות מחמד זה הדבר הכי יפה בעולם. שאמא שלך תמשיך לדרוש ואת תמשיכי לרצות להשאיר. היא בסוף תיכנע . יש לי גם חייה שהיא תוכי ותאמיני לי כל שנייה איתה זה כמו גן עדן
לא לא לא אל תמסרי, אני מאמין שעם הזמן היא תיפתח יותר ותתחיל לאהוב אותו, תנסי להפגיש אותם כשהיא במצב רוח טוב שהיא לשחק איתו, שהוא יראה לה אהבה, לאט לאט היא תתאהב בו.
אממ לא הבנתי את בבית משלך או מה?
תאלפי אותו כמו שצריך ושיהיה קשוב לא יפריע לאמא שלך ולא יהיה לה על מה להתלונן הקשר ביניהם יתחזק תחכי פשוט
לפי דעתי תציעי לה להוציא את הכלב איתך. שתנסה להבין כמה אהבה הוא נותן ותדברו על זה תוך כדי שהוא איתכן
לשכנע אותה שאת תעשי את מה שצריך
הכנסת כלב הביתה בלי אישור מאמא? ברור שהיא תתנהג כך.
תרחיקי את הכלב ממנה, כשהוא בבית שיהיה בחדר שלך.
אנשים אני לא מבין, לא אכפת לכם מהכלב? ממנה? אתם יודעים שאם היא מוסרת אותו היא דנה כלב למוות? וסיכוי גבוה שזה יהיה הכלב הזה? הוא כבר בן משפחה שלה, החבר הכי טוב שלה. אם היא תמסור לאימוץ לא יהיה לו בית, יש סיכוי הגבוה שהוא יפתח חרדות ועוד. באמת, קצת רגישות גם לכלב. סבבה צודקים לא בסדר שהיא הביאה אותו בלי רשות וזה מאוד חסר אחריות מצידה, אבל זאת לא אשמתו של הכלב, והוא לא צריך לסבול בגלל זה.
שואל השאלה:
לא רלוונטי יותר^ שאלתי לפני מלא זמן
עכשיו היא אוהבת אותו בכל מקרה הכירה אותו קצת
אנונימית