2 תשובות
הגוף שלך שורף בעצמו קלוריות.
את לא צריכה לשרוף הכל באימונים. אימונים פשוט יעזרו לך להיות בגירעון קלורי ולשרוף יותר קלוריות.
את יכולה לבדוק כמה הגוף שלך שורף ביממה במנוחה מוחלטת ( בלי תזוזה) על ידי מחשבון bmr. המחשבון לא כל כך מדוייק אבל הוא נותן הערכה יחסית, כמובן שזה משתנה מאדם לאדם. מהכמות הזאת תורידי 100-300 קלוריות וזו תהיי הכמות שאת צריכה לאכול ביום כדי לרדת במשקל גירעון קלורי). אם תשלבי אימוני אירובי ביום יום, תשרפי יותר קלוריות.
אם תאכלי מאכלים שיש בהם כמות קטנה של קלוריות ביחד לנפח שלהם (למשל ירקות) תוכלי לאכול הרבה מהם ולהגיע לכמות נמוכה של קלוריות. אבל אם תאכלי מאכלים שיש להם הרבה קלוריות ביחס לנפח (למשל שוקולד) את תוכלי לאכול כמות קטנה ולא תהיי שבעה בסופו של יום.
ועוד משהו- אם את לא תהיי בגירעון קלורי, אין שום סיבה שתצפי לרדת במשקל, לא משנה כמה אימונים תעשי. את יכולה גם רק לשנות את התזונה שלך ולרדת במשקל, בלי אימונים. אבל בכללי טוב לשלב אימונים, זה טוב לגוף ושורף אקסטרה קלוריות.
את לא צריכה לשרוף הכל באימונים. אימונים פשוט יעזרו לך להיות בגירעון קלורי ולשרוף יותר קלוריות.
את יכולה לבדוק כמה הגוף שלך שורף ביממה במנוחה מוחלטת ( בלי תזוזה) על ידי מחשבון bmr. המחשבון לא כל כך מדוייק אבל הוא נותן הערכה יחסית, כמובן שזה משתנה מאדם לאדם. מהכמות הזאת תורידי 100-300 קלוריות וזו תהיי הכמות שאת צריכה לאכול ביום כדי לרדת במשקל גירעון קלורי). אם תשלבי אימוני אירובי ביום יום, תשרפי יותר קלוריות.
אם תאכלי מאכלים שיש בהם כמות קטנה של קלוריות ביחד לנפח שלהם (למשל ירקות) תוכלי לאכול הרבה מהם ולהגיע לכמות נמוכה של קלוריות. אבל אם תאכלי מאכלים שיש להם הרבה קלוריות ביחס לנפח (למשל שוקולד) את תוכלי לאכול כמות קטנה ולא תהיי שבעה בסופו של יום.
ועוד משהו- אם את לא תהיי בגירעון קלורי, אין שום סיבה שתצפי לרדת במשקל, לא משנה כמה אימונים תעשי. את יכולה גם רק לשנות את התזונה שלך ולרדת במשקל, בלי אימונים. אבל בכללי טוב לשלב אימונים, זה טוב לגוף ושורף אקסטרה קלוריות.
ברמת העיקרון
תצטרכי לעשות את זה קבוע בשביל תוצאה משמעותית
תצטרכי לעשות את זה קבוע בשביל תוצאה משמעותית
באותו הנושא: