6 תשובות
מצטערת שאת מרגישה ככה, איפה נכנס הקטע של ההפרעות אכילה אבל?
אל תרגישי ככה!!! את מהממת וממש לא משנה כמה את שוקלת באמת שאל תכנסי לזה!!!! תמשיכי עם החיים שלך ותנסי כמה שפחות להתעסק בזה. זה כלכך לא חשוב כמו שזה נראה לך. תאמיני לי יש לי ניסיון זה יכול להרוס לך את החיים. את מהממת כמו שאת ואל תעשי כלום בשביל לשנות את זה!!
שואל השאלה:
פשוט כול פעם שאני אוכלת משהו אני מתחרטת על זה ממש ונהיית ממש עצובה
(אני לא יודעת להקיא)
והתרחקתי ממלא אנשים כי פשוט אני לא מרגישה בנוח עם הגוף שלי ליד אנשים אחרים אני מעדיפה שאף אחד לא יראה אןת
פשוט כול פעם שאני אוכלת משהו אני מתחרטת על זה ממש ונהיית ממש עצובה
(אני לא יודעת להקיא)
והתרחקתי ממלא אנשים כי פשוט אני לא מרגישה בנוח עם הגוף שלי ליד אנשים אחרים אני מעדיפה שאף אחד לא יראה אןת
אנונימית
שואל השאלה:
מה הסימנים של הפרעות אכילה?
מה הסימנים של הפרעות אכילה?
אנונימית
שואל השאלה:
??
??
אנונימית
הי, ראיתי את הפוסט שלך, את מתארת תחושות לא פשוטות, טוב שאת משתפת ולא שומרת את הכול בפנים. זה נשמע שעובר עליך משהו וזה לא משנה אם זו הפרעת אכילה או לא, אל תישארי עם זה לבד. האם את מדברת על זה עם ההורים שלך או אדם קרוב אחר? היית רוצה להתייעץ עם דיאטנית?
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן, במייל או באינסטגרם. כמו כן את
מוזמנת לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: http://www.yelem.org.il/
אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן, במייל או באינסטגרם. כמו כן את
מוזמנת לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: http://www.yelem.org.il/
אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
באותו הנושא: