7 תשובות
לי, קמתי ב2
כןת
כן לפני החופש הלכתי לישון ב12 גג עכשיו ב5
גם לי, קמתי עכשיו.
אנונימית
וואי לגמרי רק עכשיו קמתי
אנונימית
לצערי כן
כן.
באותו הנושא: