34 תשובות
לפני חצי שנה קצת יותר
בסתיו שהיה
כשפתחתי סטיפס
שואל השאלה:
3mily, מעוניינת לפרט?
אנונימי, אני מצטער שהיית צריך לעבור את זה.
3mily, מעוניינת לפרט?
אנונימי, אני מצטער שהיית צריך לעבור את זה.
שפתחתי סטיפס
עדיין לא הגיע.
שמתי תחלב לפני הקורנפלקס
שואל השאלה:
pov: אתה בא להגיב תשובת טרול.
pov: אתה בא להגיב תשובת טרול.
לאלא הכל טוב עכשיו רק תדעו שעוברים הכל
לפני שנתיים. למזלי זה מאחוריי
שרתי מהחלון לאנשים שעברו ליד הבית שלי וכנראה הצטערו שעברו שם
הייתי צריכה לכתוב 50 פעמים סליחה כדי שיהיו חברים שלי ביסודי
שואל השאלה:
fuc
fuc
לפני שנתיים בערך וזה חזר לפני חצי שנה אבל שוב מתחיל לעבור
אנונימית
לפני כמה חודשים, הרגשתי שאני פשוט נגעלת כבר ממה שקורה לי בחיים
אנונימית
כיתה ו-ז שנתיים של סבל וזה עדיין ממשיך
שואל השאלה:
אני כ''כ מצטער, תחזיקי חזק.*
אני כ''כ מצטער, תחזיקי חזק.*
בחורף שעבר שעבר כשניסיתי להתאבד ומצאתי את עצמי בבית חולים חייה
שואל השאלה:
התאבדות היא פתרון נצחי לבעיה זמנית*
התאבדות היא פתרון נצחי לבעיה זמנית*
שואל השאלה:
(אני מניח.)
(אני מניח.)
נכון ביותר
שואל השאלה:
תחזיקי חזק, כנראה שבסופו של דבר זה ייגמר.
תחזיקי חזק, כנראה שבסופו של דבר זה ייגמר.
עכשיו אחי הגדול ממרר לי את החיים
אנונימי
שואל השאלה:
eyo same^
eyo same^
לכולם יש אחים ממורמרים אה?
שואל השאלה:
אני הממורמר במקרה שלי.
אני הממורמר במקרה שלי.
חחח
שואל השאלה:
ye.
ye.
לפני כמה שנים ילדים באיזשהוא מקום צחקו עליי איזה חצי שעה ורציתי לקבור תצמי
שואל השאלה:
damn
damn
אני המורמר הוא הפרעה
אנונימי
ברוך השם היה לי מזל ולא קרה לי משהו כזה אבל היו פעמים שהרגשתי שלא טוב לי אבל אם יש משהו שלמדתי זה שפשוט צריך להמשיך הלאה וכל מה שצריך לקרות יקרה ואם אין רע אי אפשר להעריך את הטוב ואם יש רע אז הטוב אפילו כיף יותר
סוף כיתה ו והשנה בגל הראשון והשני של הקורונה
השנה הרסתי לעצמי טיפה את החיים אבל אז הצלחתי לאזן אותם ואני בסדר :)
באותו הנושא: