4 תשובות
שואל השאלה:
אני בטיפול cbt
אני נוטלת ציפרלקס 15 מג , חוץ מטיפה לעזור עם החרדות הוא לא משפיע , האובססיה נשארה
אני בטיפול cbt
אני נוטלת ציפרלקס 15 מג , חוץ מטיפה לעזור עם החרדות הוא לא משפיע , האובססיה נשארה
אנונימית
שואל השאלה:
למען האמת הסיביטי לא עוזר בכלל
אני בטיפול השישי כבר
אני חושבת שבגלל שהאוסידי שלי הוא אוסידי מסוג מסוים , אין לי טקסים מלבד טקסים מנטליים
פשוט יש לי מחשבות נוראיות בראש שלא עוזבות אותי ואני מאמינה להן ומאוד מפחדת
למען האמת הסיביטי לא עוזר בכלל
אני בטיפול השישי כבר
אני חושבת שבגלל שהאוסידי שלי הוא אוסידי מסוג מסוים , אין לי טקסים מלבד טקסים מנטליים
פשוט יש לי מחשבות נוראיות בראש שלא עוזבות אותי ואני מאמינה להן ומאוד מפחדת
אנונימית
שואל השאלה:
אולי המינון של הציפרלקס פשוט נמוך מדי ?
אני לוקחת 15
אולי המינון של הציפרלקס פשוט נמוך מדי ?
אני לוקחת 15
אנונימית
היי. תשלחי לי הודעה בפרטי אני אשמח לעזור לך.בלי תרופות
באותו הנושא: