4 תשובות
שואל השאלה:
אני בטיפול cbt
אני נוטלת ציפרלקס 15 מג , חוץ מטיפה לעזור עם החרדות הוא לא משפיע , האובססיה נשארה
אנונימית
שואל השאלה:
למען האמת הסיביטי לא עוזר בכלל
אני בטיפול השישי כבר
אני חושבת שבגלל שהאוסידי שלי הוא אוסידי מסוג מסוים , אין לי טקסים מלבד טקסים מנטליים
פשוט יש לי מחשבות נוראיות בראש שלא עוזבות אותי ואני מאמינה להן ומאוד מפחדת
אנונימית
שואל השאלה:
אולי המינון של הציפרלקס פשוט נמוך מדי ?
אני לוקחת 15
אנונימית
היי. תשלחי לי הודעה בפרטי אני אשמח לעזור לך.בלי תרופות