8 תשובות
לא
הלק נשאר חי אחרי פסח
הלק נשאר חי אחרי פסח
אנונימית
לא נראה לי
לא חושבת
לא נראה לי. אבל אם תיגעי בזה הרבה אז הציפורניים יהיו רכות כאלה יעני הן יכולות להתקפל כזה אבל אחר כך הן שוב יציבות אז עדיף כפפות וזהו
שלא האקונומיקה תדאגי אותך.
!!!בשום פנים אופן לא מנקים באקונומוקה בלי כפפות!!!
הוא לא יהרוס לך נקודתית את הלק הנזק אחיד לכול היד
!!!בשום פנים אופן לא מנקים באקונומוקה בלי כפפות!!!
הוא לא יהרוס לך נקודתית את הלק הנזק אחיד לכול היד
לא
מנסיון של כל פסח :) תנקי עם כפפות והכל..
אבל האקונומיקה לא פוגעת בג'ל השבח
מנסיון של כל פסח :) תנקי עם כפפות והכל..
אבל האקונומיקה לא פוגעת בג'ל השבח
לא וממש אל תנסה/י
באותו הנושא: