22 תשובות
לא ,אני תמיד מנקה אותה עם אקונומיקה והכל בסדר
שואל השאלה:
אה אוקיי אני פשוט מפחדת כי שנייה אחרי שאמא שלי ניקתה שם אני נכנסתי להתקלח ואני גם ככה פרנואידית וזה הפחיד אותי שחס וחלילה זה מצא דרך לעלות לי על העור או על הפנים או משהו
אה אוקיי אני פשוט מפחדת כי שנייה אחרי שאמא שלי ניקתה שם אני נכנסתי להתקלח ואני גם ככה פרנואידית וזה הפחיד אותי שחס וחלילה זה מצא דרך לעלות לי על העור או על הפנים או משהו
אנונימית
את צריכה לנקות ואז לאוורר את האמבטיה כמה שעות
כי שאת מתקלחת האוויר לא טוב בשבילך לריאות
כי שאת מתקלחת האוויר לא טוב בשבילך לריאות
אנונימית
טוב לא משנה כבר
תדעי להבא
תדעי להבא
אנונימית
שואל השאלה:
אוי לא
אוי לא
אנונימית
שואל השאלה:
אוי לא זהו משהו הולך לקרות לי
אוי לא זהו משהו הולך לקרות לי
אנונימית
את מתכוונת אבטיה את כל המקלחת או את האמבטיה שמתקלחים בה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אשכרה בוכה יופי
אני אשכרה בוכה יופי
אנונימית
שואל השאלה:
אולי הדמעות יחטאו לי את העניים
אולי הדמעות יחטאו לי את העניים
אנונימית
שואל השאלה:
את כל האמבטיה ואת הקיר מסביב
את כל האמבטיה ואת הקיר מסביב
אנונימית
אה טוב אממ והיא שטפה טוב עם מים וסבון אחרכך?
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לי שרק עם מים
נראה לי שרק עם מים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה שמשהו יקרה לי
אני לא רוצה שמשהו יקרה לי
אנונימית
שואל השאלה:
ידעתי שזה ישתבש איכשהו
ידעתי שזה ישתבש איכשהו
אנונימית
אם היא שטפה את האקונומיקה טוב משם אז אין לך מה לחשוש
אבל אם לא
אז תעבירי דוש עם סבון ותכנסי להתקלח יותר מאוחר
אבל אם לא
אז תעבירי דוש עם סבון ותכנסי להתקלח יותר מאוחר
אנונימית
תעשי מתקלחת חוזרת אם את חוששת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל התקלחתי כבר :(
אבל התקלחתי כבר :(
אנונימית
מאמא הכל טוב
פשוט תעבירי דוש עם מים חמים וסבון על כל מה שהיא עשתה
ובערב תכנסי להתקלח והכל יהיה טוב
פשוט תעבירי דוש עם מים חמים וסבון על כל מה שהיא עשתה
ובערב תכנסי להתקלח והכל יהיה טוב
אנונימית
תשטפי את זה טוב ותשתמשי בכפפות
מה פתאום לשטוף אקונומיקה עם סבון? זה לא יעבוד. מספיק לשטוף במים.
שואלת יקרה, האקונומיקה לא יכולה לטפס עליך. אין שום סיכוי שהיא הגיעה לך לפנים. גם לא סביר שהיא נגעה לך בעור, אני בטוחה שאמא שלך שטפה היטב את האמבטיה לאחר הנקיון.
ובינינו? גם אם נשארה כמות קטנטנה של אקונומיקה על הקירות, ונגעת בה, לא תהיה לזה שום השפעה. הכל בסדר.
שואלת יקרה, האקונומיקה לא יכולה לטפס עליך. אין שום סיכוי שהיא הגיעה לך לפנים. גם לא סביר שהיא נגעה לך בעור, אני בטוחה שאמא שלך שטפה היטב את האמבטיה לאחר הנקיון.
ובינינו? גם אם נשארה כמות קטנטנה של אקונומיקה על הקירות, ונגעת בה, לא תהיה לזה שום השפעה. הכל בסדר.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם הפאניקה עברה
אוהבת אתכם
תודה רבה לכולם הפאניקה עברה
אוהבת אתכם
אנונימית
מה מסוכן בזה? אנשים פה זה משהו..
באותו הנושא: