13 תשובות
קרה משהו?
אם אתה צריך לדבר אתה מוזמן
ואגב בדרך כלל שאני עצוב אני רואה סרטונים של אורי ורד אז אולי זה יעזור לך
^תודה רבה פשוט אני באמת לא רוצה שאף אחד יהיה עצוב כי זה מיותר
וואו תודה רבה
אני שמח לשמוע שאת חושבת שאני יכול לעזור לאנשים כאן
ואגב חג שמח ושבוע טוב לכל מי שרואה את זה❤
מריסה
אורי נוביק
וואי אני אותו מצב אוף
baby321321
גם אתה מוזמן לדבר בכיף אם את/ה רוצה
אה אופס בטעות כתבתי אתה בראשון
הילה דרי
hilad__
כולכם כאן צבועים אם הוא היה מבקש שמות של בנים מצחיקים כולכם הייתם יוצאים עליו שבנות כן מצחיקות ושהוא לא מכבד בנות ובלהבלהבלה
אין בנות מצחיקות בטיק טוק אחי אומרת בתור בת
אורית בלוך
אנונימי
kallmekris, היא קורעת.
אבל זה באנגלית, שמתי לב פשוט שכולם כותבים שמות בעברית אז...
אה ויש גם את maxnotbeer, הוא בן אבל גם קורע מצחוק ובנאדם מדהים.