10 תשובות
תענה בקצרה ואז תשאל ומה איתך
בסדר, ואיך אתה?
שואל השאלה:
שאלתי אותו כבר מה קורה ואז הוא רשם בסדר מה איתך,.. מה לכתוב?
שאלתי אותו כבר מה קורה ואז הוא רשם בסדר מה איתך,.. מה לכתוב?
אנונימי
אולי תשאל מתי קמת
מה עושה?
תענה גם משהו בסגנון שאתה מרגיש בסדר, ואז תדברו על משהו. מי בכלל התחיל את השיחה?
שואל השאלה:
אני יזמתי את השיחה ובא לי להמשיך אןתה
אני יזמתי את השיחה ובא לי להמשיך אןתה
אנונימי
תכתוב לו גם בסדר:)^^^^^
תאלתר משהו אין לי מןשג, אם יזמת את השיחה יש סיבה לכך ויש נושא לא?
תשאל אותו מה אתה עושה, מתי התעוררת, איך אתה מרגיש..
באותו הנושא: