7 תשובות
זה סבבה עכשיו
יותר עדיף שתתחילי שיחה בזה שתעני על סטורי זה יותר זורם ולא יתקע
שואל השאלה:
הוא לא מעלה סטורי בכלל
הוא לא מעלה סטורי בכלל
אנונימית
חבל
תנסי שאת מעלה תמונה לשלוח לו את זה בפרטי הוא יחשוב שזה בטעות ותתחילו שיחה
תנסי שאת מעלה תמונה לשלוח לו את זה בפרטי הוא יחשוב שזה בטעות ותתחילו שיחה
שואל השאלה:
וסבבה לשלוח עכשיו או לחכות למחר
וסבבה לשלוח עכשיו או לחכות למחר
אנונימית
זה לא מוזר, תשאלי מאיפה הוא, בן כמה הוא..
תשאלי מאיפה אתה, מה אתה עושה כרגע וכו'
באותו הנושא: